GET ORGANIZED WITH JO
Algemene voorwaarden
GET ORGANIZED WITH JO
Algemene voorwaarden
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten van Get Organized with Jo, aangeboden door Joëlle Simon. Door het afnemen van de diensten van Get Organized With Jo gaat u akkoord met de onderstaande voorwaarden:
1. Algemene informatie en definities
Opdrachtnemer: Get Organized With Jo, gevestigd te Studentenlaan 18, 9741CC Groningen, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 90746600.
Opdrachtgever: De natuurlijke persoon of rechtspersoon die een overeenkomst aangaat met opdrachtnemer.
Diensten: Alle organizing diensten die de opdrachtnemer aanbiedt, online of op locatie.
Overeenkomst: De afspraak tussen opdrachtgever en opdrachtnemer, vastgelegd in een offerte, e-mailbevestiging of andere schriftelijke overeenkomst.
2. Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, opdrachten en overeenkomsten tussen opdrachtnemer en opdrachtgever.
Afwijkingen van deze voorwaarden zijn alleen geldig indien schriftelijk overeengekomen.
3. Diensten
Get Organized with Jo helpt bij het creëren van overzicht en structuur in huis, door middel van op maat gemaakte opruimtrajecten en praktische opbergsystemen.
De werkwijze wordt vooraf besproken tijdens een intake. Op basis daarvan wordt een traject op maat voorgesteld.
4. Offertes en tarieven
Offertes zijn vrijblijvend en 14 dagen geldig, tenzij anders vermeld.
Offertes zijn gebaseerd op een inschatting van de werkzaamheden en benodigde uren. De uiteindelijke kosten kunnen afwijken indien blijkt dat er meer werk nodig is dan vooraf ingeschat.
De offerte is niet bindend en kan worden aangepast als de omvang van het project groter blijkt dan oorspronkelijk verwacht. De opdrachtgever wordt hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld.
Offertes zijn exclusief kosten voor eventuele organizing materialen, tenzij anders aangegeven.
Een overeenkomst komt tot stand zodra de opdrachtgever schriftelijk of per e-mail akkoord geeft op de offerte.
Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw, tenzij anders vermeld.
Kennelijke fouten en vergissingen, zoals typefouten of rekenfouten in offertes, facturen of andere communicatie, binden opdrachtnemer niet. Indien een fout wordt ontdekt, zal deze zo snel mogelijk worden gecorrigeerd en wordt in overleg met de opdrachtgever naar een passende oplossing gezocht.
5. Betaling en facturering
Facturen dienen binnen 14 dagen na factuurdatum te worden voldaan, tenzij anders overeengekomen.
Voor aanvang van een project dient de opdrachtgever een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag te voldoen. De uiterste betaaldatum voor deze aanbetaling wordt vermeld op de factuur en kan afwijken van de standaardtermijn van 14 dagen.
De aanbetaling dient vóór de startdatum van het project op de rekening van opdrachtnemer te zijn bijgeschreven. Indien dit niet het geval is, behoudt opdrachtnemer zich het recht voor de opdracht uit te stellen of te annuleren, zonder aansprakelijk te zijn voor eventuele gevolgen.
Indien betaling niet tijdig plaatsvindt, is de opdrachtgever zonder nadere ingebrekestelling in verzuim en is opdrachtnemer gerechtigd wettelijke rente en eventuele incassokosten in rekening te brengen.
6. Annulering en wijzigingen
Annuleren of wijzigen van een afspraak dient schriftelijk te gebeuren, minimaal 48 uur van tevoren.
Tot 48 uur voor aanvang kan een afspraak kosteloos worden verzet of geannuleerd.
Bij annulering binnen 48 uur wordt 50% van de overeengekomen prijs in rekening gebracht.
Bij annulering op de dag zelf of bij het niet verschijnen op de afspraak wordt 100% van de overeengekomen prijs in rekening gebracht.
7. Reiskosten
Binnen een straal van 30 km vanaf Groningen worden geen reiskosten gerekend.
Voor afstanden daarbuiten geldt een vergoeding van €0,35 per km.
Voor opdrachten buiten een straal van 60 km worden de mogelijkheden en eventuele extra kosten vooraf in overleg afgestemd.
Eventuele parkeerkosten zijn voor rekening van de opdrachtgever en worden eveneens in rekening gebracht.
8. Uitvoering van de opdracht
Opdrachtnemer zal de opdracht naar beste inzicht en vermogen uitvoeren, maar kan geen garantie geven op specifieke resultaten.
Opdrachtgever zorgt ervoor dat opdrachtnemer toegang heeft tot de locatie en dat alle benodigde informatie en materialen beschikbaar zijn.
9. Aansprakelijkheid
Opdrachtnemer is niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade die voortvloeit uit het gebruik van haar diensten.
Schade aan eigendommen van opdrachtgever of derden valt niet onder de aansprakelijkheid van opdrachtnemer, tenzij sprake is van opzet of grove nalatigheid.
Indien opdrachtnemer toch aansprakelijk wordt gesteld, is deze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag van de betreffende opdracht, met een maximum van het door opdrachtnemer ontvangen factuurbedrag.
Na plaatsing is opdrachtgever zelf verantwoordelijk voor het juiste gebruik en onderhoud van de geplaatste organizing producten. Schade door onjuist gebruik of normale slijtage valt niet onder de aansprakelijkheid van opdrachtnemer.
Opdrachtnemer is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van eigendommen van opdrachtgever tijdens of na het organizingproces.
Opdrachtgever blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor beslissingen rondom het opruimen of wegdoen van persoonlijke eigendommen.
10. Intellectueel eigendom
Alle door opdrachtnemer verstrekte materialen, adviezen en ideeën blijven eigendom van opdrachtnemer en mogen niet zonder schriftelijke toestemming worden gekopieerd of doorverkocht.
Opdrachtgever zorgt ervoor dat opdrachtnemer toegang heeft tot de locatie en dat alle benodigde informatie en materialen beschikbaar zijn.
11. Geheimhouding en privacy
Alle persoonlijke informatie en situaties die tijdens de samenwerking gedeeld worden, worden strikt vertrouwelijk behandeld.
Foto's van projecten worden uitsluitend gedeeld op social media of andere kanalen na expliciete toestemming van de klant.
12. Organizing producten
Alle organizing producten die tijdens de uitvoering van de opdracht worden geplaatst, kunnen niet worden geretourneerd. Vooraf wordt duidelijk gecommuniceerd welke producten worden gebruikt, passend bij de ruimte, wensen en het budget van de opdrachtgever.
Na plaatsing worden de producten direct gebruikt en kunnen hierdoor sporen van gebruik vertonen (zoals krassen of contact met voedsel of andere materialen). Hierdoor kunnen ze niet opnieuw verkocht of geretourneerd worden.
Indien een product defect of beschadigd geleverd wordt, dient de opdrachtgever dit uiterlijk binnen 24 uur na plaatsing aan opdrachtnemer te melden. In overleg wordt dan gezocht naar een passende oplossing.
De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het onderhoud en correct gebruik van de organizing producten na plaatsing.
13. Gebruik van beeldmateriaal
Tijdens of na afloop van een opdracht kan opdrachtnemer foto's maken van de resultaten ten behoeve van portfolio, social media of promotie.
Beeldmateriaal wordt uitsluitend gebruikt na schriftelijke toestemming van de opdrachtgever.
Foto’s worden anoniem gebruikt en bevatten geen herkenbare persoonlijke gegevens, tenzij anders overeengekomen.
De opdrachtgever heeft het recht gebruik van beeldmateriaal op elk moment te weigeren of in te trekken.
14. Overmacht
Bij overmacht is opdrachtnemer niet gehouden tot het nakomen van verplichtingen. Onder overmacht wordt o.a. verstaan:
ziekte of plotselinge uitval van opdrachtnemer;
onvoorziene omstandigheden die uitvoering van de werkzaamheden onmogelijk maken (zoals extreem weer, storingen, overheidsmaatregelen);
vertraging of uitval van leveranciers of derden waarop opdrachtnemer is aangewezen.
Bij overmacht wordt de opdrachtgever zo spoedig mogelijk geïnformeerd en wordt samen gekeken naar een passende oplossing, zoals het verplaatsen van de afspraak of een gedeeltelijke restitutie. Er kan in zulke gevallen geen aanspraak worden gemaakt op schadevergoeding.
15. Toepasselijk recht
Op deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.
16. Klachten en geschillen
Klachten over de uitvoering van de werkzaamheden dienen binnen 7 dagen na de betreffende afspraak schriftelijk te worden gemeld.
De klacht moet duidelijk omschreven zijn zodat opdrachtnemer deze kan beoordelen en indien van toepassing, een passende oplossing kan bieden.
Het indienen van een klacht schort de betalingsverplichting niet op.
Opdrachtnemer streeft ernaar om klachten binnen 14 dagen na ontvangst te behandelen.
Bij geschillen wordt altijd eerst gestreefd naar een oplossing in goed overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer.
Indien dit niet leidt tot een oplossing, kan het geschil worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar Get Organized with Jo is gevestigd.
17. Wijziging algemene voorwaarden
Opdrachtnemer behoudt zich het recht voor deze algemene voorwaarden te wijzigen.
De meest actuele versie is altijd beschikbaar op de website of wordt op verzoek toegezonden.
Contact
Socials
info@getorganizedwithjo.nl
© 2025. Get Organized With Jo | Algemene voorwaarden | Privacybeleid
KVK 90746600